Verzenden & Retourneren

Levertijd
Cherished Moments hanteert een levertijd van 3-4 weken nadat de betaling zichtbaar is op onze rekening. De reden van de levertijd is omdat wij elk product met veel aandacht en passie voor u maken, elk product verdient evenveel liefde en aandacht.

Heeft u het product eerder nodig? Dat is mogelijk door een rush order te plaatsen. Met een rush order betaald u 25% op de eindprijs exclusief BTW.

Gratis verzending!
Bij een bestelling van een partydoos en een custom order partydoos hanteert Cherished Moments geen verzendkosten.

TRACK & TRACE
De partyboxen van Cherished Moments worden met een Track & Trace verzonden. Na afronden van je bestelling ontvang je een Track & Trace code per mail met verdere toelichtingen.

MOGELIJKE VERTRAGINGEN
In de regel bezorgt de post onze zendingen binnen 24 uur binnen Nederland en België 2-3 dagen.  Dit lukt vaak, maar niet altijd.  Cherished Moments vraagt jouw begrip hiervoor. Helaas heeft Cherished Moments  de levering niet in handen en kunnen wij aan eventuele vertragingen niets doen. Je ontvang je bestelling in principe binnen 1-2 werkdagen in een luxe verzenddoos met het logo van Cherished Moments.

Retourbeleid
Cherished Moments is ten alle tijden verantwoordelijk voor de gemaakte producten tot aan de levering van de artikelen. Wij attenderen erop om alle zelfgemaakte producten met zorgvuldigheid op te hangen en te decoreren, zoals benoemd op de bijgevoegde handleiding. Alle mankementen aan de zelfgemaakte artikelen die na het verwijderen van de verpakking en / of decoreren ontstaan, vallen niet onder garantie.

De partydoos en het slingerpakket kan alleen worden geretourneerd indien u niet tevreden bent met het geleverde product. Onder voorwaarde dat het product in dezelfde staat is als deze is geleverd. Cherished Moments sealt alle verpakkingen en wij controleren bij een retourzending of de producten zijn gebruikt.

Is het artikel toch niet naar wens of heeft u een klacht? Meld dan het te retourneren artikel(en) met ordernummer eenvoudig aan via de e-mail: info@cherishedmoments.nl.
Het is wel belangrijk dat je in de mail het volgende vermeld:

  • Naam en factuurnummer (deze vindt u op de bijgeleverde factuur)
  • Wil je retourneren of een klacht aanmelden en waarom?
  • Welk artikel of welke artikelen?
  • Bij een beschadiging van een artikel, hoe is dit gebeurd?
    Let op!
  • Bij een retourzending worden alle artikelen bij ontvangst gecontroleerd of deze zijn gebruikt
  • Indien de artikelen kapot gaan door eigen montage en geen aantoonbare ontwerpfout vanuit Cherished Moments accepteren wij geen retours
  • Het retour zenden is voor eigen rekening

Wij zijn verplicht de volgende regels op onze website te vermelden:
‘’De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.’’*

*Dit betekent in normaal Nederlands dat wij verplicht zijn, om in ieder geval binnen 14 dagen vanaf het moment van het aanmelden van je retour, het retour bedrag terug te storten. Het retour adres ontvangt u na de door u verzonden e-mail.